Et helt nyt sted...

Hej, jeg hedder Kenneth Degnbol, og jeg er ny forstander på Kalø Højskole fra 1. januar. Det er et arbejde, som jeg glæder mig helt utrolig meget til at komme i gang med – også selv om covid-19 har gjort opstarten lidt mere kompliceret.

At skulle være højskoleforstander er for mig som at komme hjem til en verden, jeg kender rigtig godt. Jeg har været skoleleder i et par år, men er ellers rundet af højskolen med mange års undervisning i en hel række fag: filosofi, musik, religion, kor, retorik, international politik og en masse andet.

Kalø Højskole er et smukt sted, og jeg glæder mig til at lære det at kende. Og nu skal vi tage imod et stort og veloplagt forårshold 2021, som er klar på at indtage højskolen og gøre den til deres hjem de næste måneder. Alle skal vi lære stedet at kende – ikke mindst mig!

enter image description here

Skribent

kenneth

To enable comments sign up for a Disqus account and enter your Disqus shortname in the Articulate node settings.