9.-14. juli 2023

Fællessang fra højskolesangbogen

Elsker du at synge sammen med andre? Så kom på højskolekursus i fællessang midt i den smukke natur på Mols.

På kurset synger vi på livets løs fra den nyeste udgave af højskolesangbogen. Højskoleforstander, organist og forfatter, Kenneth Degnbol, leder sangen fra flyglet. Der fortælles om sangene, og vi skal synge både nye og gamle – og ikke mindst mange – sange.

Undervejs krydrer vi ugen med morgensamlinger, foredrag, udflugter, koncerter og meget mere. Oplev bl.a. foredrag med forfatter og prismodtager Dy Plambeck, pianist og fællessangsformidler Hjalte Hviid og cand. mag. og fortæller Ingelise Dalberg-Larsen samt hyggeligt aftenprogram, udflugter i Nationalpark Mols Bjerge og meget mere.

En uge midt i nationalparkens natur med aftencafé, dans, måske en badetur og ikke mindst masser af fællesskab omkring sangen.

Hent detaljeret ugeprogram her (pdf).

Kr. 4.000,- inklusive kursus, overnatning, udflugter og fuld forplejning.

Tillæg ved enkeltværelse: kr. 300,-

Du tilmelder dig ved at udfylde formularen her.

Der er fortsat ledige pladser.

Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål til kurset eller dit kommende ophold på kontakt@kalohojskole.dk