Mandag den 12. juli - fredag den 16. juli 2021

Den nye højskolesangbog - FULDT BOOKET

KURSET ER DESVÆRRE FULDT BOOKET i BEGGE UGER.

Kom på rundtur i den nye 19. udgave af højskolesangbogen. Vi synger, lytter, lærer, opdager og synger igen. Kurset fokuserer først og fremmest på at synge de kendte sange og lære de ukendte at kende. Alt sammen krydret med interessante foredrag, spændende gæster og skønne udflugter.

I løbet af ugen kan du blandt andet opleve:
- Fælles sangtimer, hvor vi både synger de kendte, ukendte, nye og gamle højskolesange
- De bedste baggrundshistorier om sangene og deres tilblivelse
- Foredrag om Grundtvigs liv gennem sangene, klassisk musik og moderne dansk litteratur
- Viseaften med Kai Normann Andersens skønne skatkammer af viser
- Aftensang på Trehøje med Danmarks smukkeste udsigt
- Udflugter til Mols Bjerge, Bregnet Kirke og Kalø Slotsruin

Du kan se hele ugeprogrammet her.

Kurset afholdes på Kalø Højskole, der ligger smukt ved Nappedam, Ringelmose Skov og Kalø Slotsruin i Naturpark Mols Bjerge. Skolen har en stor park med plads til afslapning og udeaktiviteter, og der er kun 200 meter til stranden.

Kurset er for alle der har lyst til at lære den 19. udgave af Højskolesangbogen bedre at kende.

Kr. 2900,- inklusive kursus, overnatning, udflugter og forplejning.
Dertil kommer et tilmeldingsgebyr på kr. 500,-, der ikke refunderes ved framelding. Dog tilbagebetales der, hvis kurset ikke kan gennemføres pga. Covid-19.

Hjemmeboende kursister: kr. 2000,-

(KURSET ER FULDT BOOKET - SKRIV TIL KONTAKT@KALOHOJSKOLE.DK FOR AT KOMME PÅ VENTELISTE).

Eller kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål på kontakt@kalohojskole.dk