9.-14. juli 2023

Vandrekursus - Dig i naturen, naturen i dig – på opdagelse til fods i Nationalpark Mols Bjerge

Velkommen til en lille uge i vandrestøvler med fokus på natur, bevægelse og fællesskab.

Vi skal først og fremmest på vandreture og opleve det fantastiske istidslandskab i Mols Bjerge – med vild natur, spændende kultur, eventyr og myter. Vores lokale guider byder på spændende ruter, der både udfordrer og begejstrer såvel erfarne som uerfarne vandrere – alt sammen krydret med et blik på naturen i os mennesker. Vores forhold til naturen, vores adfærd og mentale trivsel.

Glæd dig til vandreforedrag, højskolehygge, morgensamlinger, badeture, aftensang og meget mere. Men glæd dig først og fremmest til at få en masse kilometer i benene og til at opleve et stykke af Danmarks smukkeste natur.

Detaljeret ugeprogram kan hentes her.

Kr. 4.000,- inklusive kursus, overnatning, udflugter og fuld forplejning.

Tillæg ved enkeltværelse: kr. 300,-

Du tilmelder dig ved at udfylde formularen her.

Der er fortsat ledige pladser.

Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål til kurset eller dit kommende ophold på kontakt@kalohojskole.dk